richardengelfriet.nl

Home » Uncategorized » De Succesillusie in de ramsj!

De Succesillusie in de ramsj!

Lieve lezers van mijn blog,

de-succesillusie-3dMijn boek De Succesillusie gaat uit de verkoop! U mag zelf beslissen of dat goed of slecht nieuws is, maar mocht u de laatste exemplaren van dit boek met grote korting willen kopen, dan kan dat vanaf nu! De normale verkoopprijs was EUR 21.50, maar u kunt nu een boek bestellen voor slechts 12.50 inclusief btw en verzendkosten. Snelle bestellers krijgen er ook nog de unieke Richard Engelfriet boekenlegger bij! Bestel dus snel via mail uw exemplaar. Verzoeken tot signeren kunt u daar uiteraard ook bij vermelden.

En wie groot denkt, kan ook gelijk een doos van 16 exemplaren bestellen voor slechts EUR 80 ex BTW per doos!

En uiteraard geldt: op=op!

Ik wens u alvast veel leesplezier, en uiteraard mijn excuses voor deze ongegeneerde commerciële uitlating 😉

Groetjes, Richard Engelfriet

PS. Alle informatie over het boek vindt u hier!


1 reactie

  1. peterterhaak schreef:

    Hai Richard,

    Doe mij er aub 16 !

    Met vriendelijke groet & dank voor dit leuke aanbod,

    Peter ter Haak

     M: 06-53218230 E: peter@terhaak.nl W: www. terhaak.nl A: Laan van Rijckevorsel 20, 2161 KT Lisse

    >

Plaats een reactie

Vul hier uw emailadres in en ontvang iedere nieuwe column in uw inbox!

Bestel mijn boek ‘De Succesillusie’