richardengelfriet.nl

Home » Uncategorized » Beluister de eerste Skepsis Podcast!

Beluister de eerste Skepsis Podcast!

Natuurlijk zei ik direct ‘ja’ toen Stichting Skepsis mij vroeg om hun podcast te gaan presenteren!

De Skepsis podcast is voor iedereen die het skeptische gedachtegoed een warm hart toedraagt. Waarin we claims debunken maar ook de skepticus helpen in het dagelijks leven.

In deze eerste aflevering interview ik Skepsis bestuurslid Pepijn van Erp over de claims van Iceman Wim Hof, bespreek ik met ondernemer Maarten Freriks hoe lastig het is om ‘evidence based’ te werken in een wereld vol zweverigheid en gaan we samen in op de vraag hoe je met die ene complotdenkende oom op een familiefeestje in gesprek blijft.

Beluister de podcast snel via deze link!

Feedback is welkom!


Plaats een reactie

Vul hier uw emailadres in en ontvang iedere nieuwe column in uw inbox!

Bestel mijn boek ‘De Succesillusie’